גבר כבן 40 נהרג הבוקר (חמישי) לאחר שנפגע מרכב בשדרות בן גוריון בנתניה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה. מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת וסייעו לכוחות המשטרה.
הדיווח על התאונה הקשה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 09:47. כוחות רפואה שהגיעו במהירות למקום מצאו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ומיד החלו בפעולות החייאה מתקדמות.

פראמדיקית מד"א שי דרייכלינגר וחובש רפואת חירום אדיר מויאל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב כשהוא מחוסר הכרה. התחלנו בביצוע פעולות החייאה, כשבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".
במקביל, גם מתנדבי זק"א מצוות נתניה במרחב שרון הוזעקו לזירה. "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב ונפגע קשה מאוד, ומותו נקבע במקום", הוסיף שי רומנו, ראש צוות זק"א נתניה. "המתנדבים שבמקום דואגים לכבוד המת ומסייעים לבוחני התנועה שפועלים במקום".
