accessibility-icon
share-icon
זירת התאונה בנתניה | צילום: דוברות זק״א
זירת התאונה בנתניה | צילום: דוברות זק״א

הולך רגל כבן 40 נהרג מפגיעת רכב בנתניה, המשטרה פתחה בחקירה

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

ז תמוז ה'תשפה (03.07.25)

2

0

like

0

dislike

גבר כבן 40 נהרג מפגיעת רכב בשדרות בן גוריון בנתניה • צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו במקום, המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה וגופתו תועבר למכון לרפואה משפטית


גבר כבן 40 נהרג הבוקר (חמישי) לאחר שנפגע מרכב בשדרות בן גוריון בנתניה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו בזירה. מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת וסייעו לכוחות המשטרה.

הדיווח על התאונה הקשה התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב שרון בשעה 09:47. כוחות רפואה שהגיעו במהירות למקום מצאו את הולך הרגל שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ומיד החלו בפעולות החייאה מתקדמות.

maximize-image
אילוסטרציה | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

פראמדיקית מד"א שי דרייכלינגר וחובש רפואת חירום אדיר מויאל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב כשהוא מחוסר הכרה. התחלנו בביצוע פעולות החייאה, כשבסופן נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

במקביל, גם מתנדבי זק"א מצוות נתניה במרחב שרון הוזעקו לזירה. "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב ונפגע קשה מאוד, ומותו נקבע במקום", הוסיף שי רומנו, ראש צוות זק"א נתניה. "המתנדבים שבמקום דואגים לכבוד המת ומסייעים לבוחני התנועה שפועלים במקום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News