accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

לאחר ירי הרקטות: צה"ל מוציא הודעת פינוי לשכונות בעיר עזה

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ו תמוז ה'תשפה (02.07.25)

8

1

like

0

dislike

דובר צה"ל בערבית פרסם היום הודעת פינוי דחופה למספר שכונות בעיר עזה • בין היתר, נכתב בהודעה: "כפי שהזהרנו בעבר - השמדת הארגונים הטרוריסטיים תימשך" • הודעת הפינוי מגיעה לאחר ששתי רקטות שוגרו היום מהאזור לעבר שטח ישראל


דובר צה"ל בערבית פרסם הערב (רביעי) הודעת פינוי דחופה לכל מי שנמצא באזור העיר עזה, בשכונות א-תופח, א-דרג והעיר העתיקה, וזאת לאחר ששתי רקטות שוגרו לכיוון שטח ישראל מהאזור.

בלשון ההודעה נכתב: "צה"ל פועל בעוצמה רבה מאוד באזור ויתקוף כל אזור שמשמש לשיגור רקטות לעבר מדינת ישראל. למען ביטחונכם – פנו מיידית דרומה לאזור אל-מעאצי, והימנעו מלחזור לאזורי הלחימה המסוכנים. כפי שהזהרנו בעבר – השמדת הארגונים הטרוריסטיים תימשך".

maximize-image
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

כאמור, אזעקות הופעלו מוקדם יותר היום בשדרות ובאיבים בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה. חיל האוויר יירט את שתי רקטות ששוגרו. עם סיום האירוע, לא דווח על נפגעים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News