שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב הערב (רביעי) למכתב של שרי הליכוד, אותו פרסם לראשונה כתבנו הפוליטי מוטי קסטל, ההדורש החלת הריבונות ביהודה ושומרון עד תום כנס הקיץ.
"התשובה האמיתית לחורשי רעתה של מדינת ישראל היא ריבונות", אמר סמוטריץ', "אני מברך את שרי הליכוד ומתחייב בפני ראש הממשלה, ביום שתתן את ההוראה- מנהלת ההתיישבות בראשותי – מוכנה מעשית לבצע את החלת הריבונות באופן מיידי. אדוני ראש הממשלה – עם ישראל מוכן!"

כזכור, מוקדם יותר פורסם בחדשות 14 כי לקראת נסיעתו המדינית של רה"מ נתניהו לפגישה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, יוצאים כל שרי הליכוד ויו"ר הכנסת בקריאה משותפת: יש להחיל את הריבונות על יהודה ושומרון עד לסיום מושב הקיץ של הכנסת.

שרי הליכוד בקריאה לרה"מ: "יש להחיל ריבונות עד תום כנס הקיץ"
בנוסח עליו חתמו נכתב: "אנו שרים וחברי כנסת קוראים להחיל את הריבונות והחוק הישראלי על יהודה ושומרון באופן מיידי. זו העת לאשר בממשלה החלטה על החלת הריבונות וזאת עד לסיום מושב הקיץ של הכנסת".
