צה"ל מסר הערב (רביעי) כי בהמשך לאזעקות שהופעלו בשדרות ובאיבים בעקבות ירי רקטות מרצועת עזה, יירט חיל האוויר שתי רקטות. לא דווח על נפגעים.

בהודעת דובר צה"ל המלאה נכתב: "בהמשך להתרעות שהופעלו בשעה 18:47 בשדרות ובאיבים, חיל האוויר יירט שני שיגורים שחצו מצפון רצועת עזה. אין נפגעים".
