accessibility-icon
share-icon
מייק האקבי | קרדיט: JNS הלל מאיר
מייק האקבי | קרדיט: JNS הלל מאיר

שגריר ארה"ב מאיים: "אולי מטוסי ה-B2 צריכים לבקר בתימן"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ה תמוז ה'תשפה (01.07.25)

16

24

like

0

dislike

אחרי הירי של ארגון הטרור החות'י לעבר מדינת ישראל, שגריר ארצות הברית בישראל, מייק האקבי, שיגר הערב מסר מאיים בחשבון ה-X שלו לארגון הטרור מתימן: "אולי מפציצי ה-B2 האלה צריכים לבקר בתימן", כתב האקבי


אחרי הירי של ארגון הטרור החות'י לעבר מדינת ישראל, שגריר ארצות הברית בישראל, מייק האקבי, שיגר הערב (שלישי) מסר מאיים בחשבון ה-X שלו לארגון הטרור מתימן: "אולי מפציצי ה-B2 האלה צריכים לבקר בתימן", כתב האקבי.

בציוץ המלא כתב השגריר: "חשבנו שסיימנו עם טילים שנורים לעבר ישראל – אבל החות'ים שיגרו אחד נוסף מעלינו. למרבה המזל, מערכת היירוט המדהימה של ישראל הנחתה אותנו להיכנס למקלט ולהמתין עד שהשקט ישוב. אולי הגיע הזמן שמפציצי ה-B2 יבקרו בתימן."

maximize-image
מפציץ B2 אמריקני, בקרוב בתימן? | צילום: שאטרסטוק

כאמור, מוקדם יותר הערב ולראשונה מזה שלושה ימים, טיל שוגר מתימן והפעיל אזעקות במספר אזורים ברחבי הארץ. דובר צה"ל עדכן זמן קצר לאחר ההתרעות כי יורט שיגור אחד.

מצה"ל נמסר "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן". כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי היירוט בוצע על ידי מערכת 'חץ 3'.

עקבו אחרינו גם ב-Google News