אחרי הירי של ארגון הטרור החות'י לעבר מדינת ישראל, שגריר ארצות הברית בישראל, מייק האקבי, שיגר הערב (שלישי) מסר מאיים בחשבון ה-X שלו לארגון הטרור מתימן: "אולי מפציצי ה-B2 האלה צריכים לבקר בתימן", כתב האקבי.
We thought we were done with missiles coming to Israel, but Houthis just lit one up over us in Israel. Fortunately, Israel's incredible interception system means we go to the shelter & wait until all clear. Maybe those B2 bombers need to visit Yemen!
— Ambassador Mike Huckabee (@GovMikeHuckabee) July 1, 2025
בציוץ המלא כתב השגריר: "חשבנו שסיימנו עם טילים שנורים לעבר ישראל – אבל החות'ים שיגרו אחד נוסף מעלינו. למרבה המזל, מערכת היירוט המדהימה של ישראל הנחתה אותנו להיכנס למקלט ולהמתין עד שהשקט ישוב. אולי הגיע הזמן שמפציצי ה-B2 יבקרו בתימן."

כאמור, מוקדם יותר הערב ולראשונה מזה שלושה ימים, טיל שוגר מתימן והפעיל אזעקות במספר אזורים ברחבי הארץ. דובר צה"ל עדכן זמן קצר לאחר ההתרעות כי יורט שיגור אחד.
מצה"ל נמסר "בהמשך להתרעות שהופעלו לפני זמן קצר במספר מרחבים בשטח המדינה, חיל האוויר יירט טיל אחד ששוגר מתימן". כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי היירוט בוצע על ידי מערכת 'חץ 3'.
