accessibility-icon
share-icon
צילום: ללא

לאחר הפרישות: תם עידן 'המחנה הממלכתי'

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ה תמוז ה'תשפה (01.07.25)

50

32

like

1

dislike

לאחר פרישת חברי הכנסת הבכירים במפלגה, יו"ר 'המחנה הממלכתי' מנסה להציל את הסיעה ומשיק קמפיין חדש • לדברי ח"כ גנץ: "אנחנו ממשיכים במסע, זה הזמן לעבור להסכמות ולאחות את הקרעים, אין יותר מחנות"


לאחר פרישת חברי הכנסת גדי איזנקוט ומתן כהנא, בסיעת 'המחנה הממלכתי' הוחלט להחזיר את שם המפלגה ל"כחול לבן". המהלך מלווה בקמפיין ציבורי חדש הנושא את הכותרת: "ישראל עוברת להסכמות".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר: "אנחנו ממשיכים במסע בו הלכנו מהיום הראשון, לחבר ולאחד את כלל החברה בישראל. במיוחד עכשיו, אחרי אסון השבעה באוקטובר, אחרי חיזבאללה ואיראן, זה הזמן לעבור להסכמות ולאחות את הקרעים. אין יותר מחנות – כולנו כחול לבן".

maximize-image
ח"כ גדי איזנקוט במליאה | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

המהלך במפלגה מגיע לאחר שחברי הכנסת מתן כהנא וגדי איזנקוט הודיעו כי הם פורשים מהכנסת ועוזבים את הסיעה של גנץ. מתן כהנא צפוי לחבור למפלגתו של נפתלי בנט ואילו דרכו של איזנקוט עדיין אינה ידועה, האם יצטרף למפלגה קיימת או יקים אחת חדשה.

עם פרישתם של מתן כהנא וגדי איזנקוט, צפויים לשוב לכנסת ח"כ לשעבר יעל רון בן משה ושר התקשורת בדימוס איתן גינזבורג, הבאים בתור ברשימת "המחנה הממלכתי".

עקבו אחרינו גם ב-Google News