שר התקשורת שלמה קרעי התייחס היום (שלישי) לבג"ץ מינוי דוד זיני לראש השב"כ: "אני מתכוון להבהיר בישיבת הממשלה בצורה שאינה משתמעת לשני פנים: עלינו להתעלם לחלוטין מהדיון הזה ולמנות את זיני באופן מיידי".
לדבריו, השאלה האם “לאפשר” את מינויו של האלוף במיל’ דוד זיני לראש השב”כ מופרכת מיסודה: "זו סמכותה הבלעדית של הממשלה – וחובתה הביטחונית העליונה כלפי אזרחי ישראל. זה מבחן משילות מהמעלה הראשונה".

"הממשלה היא הריבון. היא נבחרה בידי העם, והיא זו שמוסמכת לקבוע מדיניות ולהוביל את המדינה" הוסיף קרעי. "יש מי שמנסים לגזול את הריבונות הזו, מי שמעמידים פנים שהם הריבון – שופטים, פקידים, ארגונים – אבל אין להם מנדט מהציבור".
קרעי טען כי העובדה שבג״צ בכלל דן במינוי ביטחוני היא "שערורייה": "זה תסמין חמור של טירוף מערכות, של דיקטטורה במסווה משפטי. אנחנו נמשיך להיאבק על המשילות, על הדמוקרטיה האמיתית, ועל הזכות של העם לקבוע בקלפי את עתידו וביטחונו".
