מוחמד סאטאל ואחמד משרווי, 2 רוכבי אופנוע כבני 20, נהרגו הלילה (בין שני לשלישי) בתאונת דרכים בכביש 20 סמוך למחלף הקוממיות לאחר שפגעו באוטובוס. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים את שני הצעירים כאשר היו במצב אנוש עם חבלה רב מערכתית, תוך כדי פעולות החייאה, אולם מותם נקבע.
ממשטרת ישראל נמסר: "הלילה התקבל דיווח על תאונה בין אוטובוס לאופנוע בכביש 20 סמוך למחלף קוממיות, שני רוכבי האופנוע תושבי יפו בני 19 ו-21 פונו במצב אנוש (עפ"י גורמי הרפואה) ובהמשך נקבע מותם. שוטרי מתנ"א ובוחני תאונות הדרכים של משטרת מחוז ת"א הגיעו למקום והחלו באיסוף ראיות וחקירת נסיבות התאונה".

חובש בכיר במד"א יוסי נאבול וחובשי מד"א אייבק חמודה, נפתלי הלברשטט, סיפרו: "מדובר בתאונה קשה מאוד, ראינו את 2 רוכבי האופנוע שכובים לצד הדרך כשהם מחוסרי הכרה וחבלות משמעותיות בגופם, לאחר שנפגעו מאוטובוס. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה ממושכות ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם קריטי".

המתנדבים ראובן יוספי מיחידת האופנועים ומאיר תורג'מן שטיפלו בזירה הוסיפו:
"מוקד זק"א (1223) הזניק אותנו לתאונת דרכים קשה מאוד במעורבות אופנוע ואוטובוס שכתוצאה מכך 2 רוכבי האופנוע כבני 25 נהרגו, בסיוע מתנדבים נוספים סייענו לבוחני התנועה שפעלו במקום ואספנו את הממצאים הרבים שנותרו בזירה. מותם של הרוכבים נקבע בבית החולים. נסיבות התאונה נחקרות ע"י משטרת ישראל".
