לאחר האירועים האחרונים בגזרה, מפקד מחוז ש"י ניצב משה פינצי שוחח היום (שני) עם ראשי הרשויות בבנימין והשומרון. מפקד המחוז ציין כי ההתנגדות הברורה של ראשי הרשויות למעשים החמורים היא חשובה ומדגישה את הקשר החשוב שבין המשטרה להתיישבות.
במהלך השיחה אמר פינצ'י ליו"ר מועצת יש״ע ויו"ר מועצת בנימין ישראל גנץ, וליו״ר מועצת שומרון יוסי דגן כי משטרת ישראל משקיעה מאמצים רבים בשמירה על אכיפת החוק ושמירה על ביטחון התושבים ותמשיך לעשות זאת ללא קשר לאירועים האחרונים.
"נטפל יחד בקומץ הפורעים. הקומץ הזה לחלוטין לא מייצג את ההתיישבות שהיא שומרת חוק, חיובית ומתנדבת.לא נאפשר פגיעה בקשר בין משטרת ישראל להתיישבות", אמר מפקד המחוז.
עוד הוסיף פינצ'י כי: "אלו שהציתו ופגעו בכוחות הביטחון הם קומץ פורעי חוק , ורוב רובה של ההתיישבות הם אנשים נורמטיביים ושומרי חוק. נמצה את הדין עם העבריינים ולא נאפשר לאירועים הללו לפגוע בקשר המצוין שבין תושבי יהודה ושומרון למשטרת ישראל".
