accessibility-icon
share-icon
צילום ארכיון: גרשון אליסון פלאש 90
צילום ארכיון: גרשון אליסון פלאש 90

גבר ואישה כבני 40 נמצאו ללא סימני חיים בדירה בבאר שבע

מערכת C14

מערכת C14

כ אייר ה'תשפ (14.05.20)

0

like

0

dislike

היום(חמישי) בשעה 17:52 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על גבר ואישה שנמצאו מחוסרי הכרה בדירה בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר ואישה כבני 40 ללא סימני חיים וקבעו את מותם.


עקבו אחרינו גם ב-Google News