בתיעודים מדאיגים מסוף השבוע, נראים חמושים עזתים על משאיות, נוסעים הישר לתוך ריכוזי האוכלוסייה בצפון הרצועה ובמרכזה. ראש הממשלה ושר הביטחון הצהירו בשבוע שעבר כי חמאס משתלט שוב על הסיוע, אלא שבעזה מתעקשים שמי שאחרי ל"אבטחת המשאיות" כלשונם הם אנשי חמולות. ייתכן שיש אנשי חמולות שעושים יד אחת עם חמאס, כדי לתת כיסוי תקשורתי ולאפשר לסחורות להגיע לידי הארגון.
בכל אופן, מי שאחראי לחלוקת המוצרים שמגיעים דרך המשאיות מתאמץ להראות לתקשורת שהחלוקה מתבצעת כסדרה. הניסיון להציג סדר וארגון בחלוקת המוצרים כנראה לא בא סתם, הם מנסים להציג אנטיתזה לכאוס ששורר במתחמי החלוקה הישראלים אמריקאים בדרום הרצועה. יש הרבה תיעודים של ירי בסמוך למתחמים האלה וחמאס גם רצח לאחרונה כמה עזתים שעובדים בחברה שמפעילה את המתחמים. ברור שיש מי שמנסה לחבל בפרוייקט הזה.

| צילום: פלאש 90
בתוך כך, ממשיך לפעול יאסר אבו שבאב, העזתי שלכאורה שולט בשטח באזור רפיח בתיאום ישראלי. הלילה פרסם ארגונו פוסט בפייסבוק, בו נטען שאנשיו פרצו למחסן מזון של יחידת סהם של חמאס בח'אן יונס, וחילקו את המוצרים לנכבדי החמולות. בפוסט נכתב: "יש בידינו את כל המידע על המחסנים של שכירי החרב של סהם וחמאס בכל רצועת עזה ולא נהסס להשיג צדק".
מרצועת עזה ממשיכים לצאת מראות אפוקליפטים. שודדי סחורות, חמולות ויחידת סהם – לא בטוח מי באמת אחראי על מה, אבל בטוח שחמאס לא מוותר ומנסה להסדיר נשימה.
