accessibility-icon
share-icon
צילום: איתי בית-און, יחזקאל קנדיל, לע״מ

נתניהו בהוקרה לשוטרים: "הייתם החומה הראשונה של מדינת ישראל"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

1

3

like

0

dislike

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במכללה לשוטרים והביע הערכה לפעילות המשטרה מאז 7 באוקטובר: "הוכחתם אומץ לב עילאי ומחויבות לשלום אזרחינו" • השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הוסיף: "החזרנו לכם את הכבוד" • השניים סקרו את פעילות המשטרה והוצג להם נפל של טיל איראני


ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור הוקרה במכללה לשוטרים בבית שמש, בלוויית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה רב-ניצב דניאל לוי, שם התייחס לתרומתה של המשטרה לאורך המלחמה, מאז אירועי שבעה באוקטובר.

maximize-image
images-count2+
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: מעיין טואף, לע״מ

במהלך הביקור, הוצגה נתניהו סקר את פעילות המשטרה במהלך מבצע "עם כלביא", כשבין היתר הוצגו לו אמל״ח ונפל של טיל מאיראן. לאחר מכן, רה"מ נשא דברים בפני השוטרים והשוטרות שנכחו במקום.

"בשבעה באוקטובר אתם הייתם בקו הראשון", אמר נתניהו, "הרבה פעמים אתם הייתם ה-קו הראשון. אני התרשמתי עמוקות מהגבורה וההקרבה של שוטרות ושוטרים שנפלו בקרב, ועצרו בגופם את המפלצות האלה. זה עשה רושם כביר לא רק עליי ולא רק על אזרחי ישראל, אלא על העולם כולו".

maximize-image
images-count2+
ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הביקור | צילום: מעיין טואף, לע״מ

לאחר מכן, ראש הממשלה המשיך ואמר: "אחר כך ראיתי את התרומה שלכם, גם בהגנה, וגם בהתקפה, וגם בחילוץ – חילוצי גבורה, על היחידות השונות של משטרת ישראל. זה מובן מאליו שאני פה. עוד לפני 'עם כלביא', מובן מאליו. אתם הוכחתם אומץ לב עילאי, מחויבות עילאית לשלום אזרחינו, לביטחון מדינתנו, ועל כך נתונה תודתי ותודת העם כולו".

maximize-image
images-count2+
רה"מ, השר לביטחון לאומי ומפכ"ל המשטרה | צילום: מעיין טואף, לע״מ

גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שנכח במעמד נשא דברים, ואמר: "לשוטרים היקרים – גבורתכם אולי לא תמיד מקבלת כותרות, אבל היא חרוטה בלב האומה. הבאנו לכם גיבוי אמיתי, העלינו שכר, ובעיקר – החזרנו לכם את הכבוד. בשם אזרחי ישראל – תודה רבה!"

עקבו אחרינו גם ב-Google News