ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע היום (שני) לביקור הוקרה במכללה לשוטרים בבית שמש, בלוויית השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפכ״ל המשטרה רב-ניצב דניאל לוי, שם התייחס לתרומתה של המשטרה לאורך המלחמה, מאז אירועי שבעה באוקטובר.

במהלך הביקור, הוצגה נתניהו סקר את פעילות המשטרה במהלך מבצע "עם כלביא", כשבין היתר הוצגו לו אמל״ח ונפל של טיל מאיראן. לאחר מכן, רה"מ נשא דברים בפני השוטרים והשוטרות שנכחו במקום.
"בשבעה באוקטובר אתם הייתם בקו הראשון", אמר נתניהו, "הרבה פעמים אתם הייתם ה-קו הראשון. אני התרשמתי עמוקות מהגבורה וההקרבה של שוטרות ושוטרים שנפלו בקרב, ועצרו בגופם את המפלצות האלה. זה עשה רושם כביר לא רק עליי ולא רק על אזרחי ישראל, אלא על העולם כולו".

לאחר מכן, ראש הממשלה המשיך ואמר: "אחר כך ראיתי את התרומה שלכם, גם בהגנה, וגם בהתקפה, וגם בחילוץ – חילוצי גבורה, על היחידות השונות של משטרת ישראל. זה מובן מאליו שאני פה. עוד לפני 'עם כלביא', מובן מאליו. אתם הוכחתם אומץ לב עילאי, מחויבות עילאית לשלום אזרחינו, לביטחון מדינתנו, ועל כך נתונה תודתי ותודת העם כולו".

גם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שנכח במעמד נשא דברים, ואמר: "לשוטרים היקרים – גבורתכם אולי לא תמיד מקבלת כותרות, אבל היא חרוטה בלב האומה. הבאנו לכם גיבוי אמיתי, העלינו שכר, ובעיקר – החזרנו לכם את הכבוד. בשם אזרחי ישראל – תודה רבה!"
