לפני שלוש שנים, כששמתם פתק בקלפי – בחרתם את האדם שיבצע את השינויים שאתם רוצים. בחרתם את האדם שימנה עבור מדינת ישראל את בכירי מערכת הביטחון – ראש שב"כ, ראש מוסד. בחרתם את מי שיקבל החלטות במערכת המשפט והביטחון – וסמכתם עליו.
מחר הוא יום הבוחר. מחר יש לבחירה שלכם מבחן. רחף בג"ץ ידון מול המצלמות במינוי המועמד דוד זיני לתפקיד ראש שב"כ. מחר תגלו – מה חזק יותר: הפתק ששמתם בקלפי או מפלגת בג"ץ והפקידים – בראשות השופט יצחק עמית.

ושימו לב – בנאומים הם מתקרבנים, אבל במציאות הם השולטים. יצחק עמית הוא הפוליטיקאי הכי חזק במערכת נכון להיום – והוא גם הכי בריון. ותמיד, אבל תמיד, הוא ינסה להראות לציבור שהוא הקורבן החלש שנתון למתקפות.
הם יודעים את האמת, ואתם יודעים את האמת. מדובר פה בחבורה של אנשים שעושים הכול כדי לשלוט. אנשים שחושבים שהם הם הריבון – ולעזאזל הפתק שלכם בקלפי.

מאז 7 באוקטובר ראינו את עם ישראל היפה מתגייס כולו: צה"ל, משטרה, לוחמי אש, קופות החולים, רשות המסים, משרדי ממשלה – כולם נעמדו כתף אל כתף למאמץ המלחמתי. כולם – חוץ ממערכת אחת: מערכת המשפט.
בזמן מלחמה דאגו לזכויות מחבלים ונוח'בות בכלא. לא מאפשרים מינוי דרמטי לביטחון ישראל כמו ראש שב"כ. ובמהלך כל זמן המלחמה מטרטרים את ראש הממשלה לבית המשפט – גם כשהוא עוסק בעניינים ביטחוניים, כמו תקיפה באיראן.
כולם יחד – ורק הם מתעקשים להיות האליטה המתנשאת, המנותקת. מחר הוא רגע האמת: האם קול הבוחר יגבר והמועמד דוד זיני ייכנס לתפקיד, או שקבוצת שופטים שנאחזת בכיסא ומקבלת החלטות עבור כולנו תמשיך לעצור את המדינה – דווקא כשצריך לנצח?
ואל תתבלבלו – זה הפתק שלכם בקלפי שעומד מחר מול שופטי בג"ץ.
