accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

בפעם השנייה ברציפות: מדבדב הודח בסיבוב הראשון בגראנד סלאם

דין ברנדשטטר

דין ברנדשטטר

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

0

like

0

dislike

הטניסאי הרוסי, שהגיע למעמד חצי הגמר בלונדון בשנתיים האחרונות, המשיך את הכושר הרע שלו מהרולאן גארוס, והפסיד ב-4 במערכות לבנז'מן בונזי המדורג 64 בעולם


טורניר ווימבלדון, הגראנד סלאם היוקרתי ביותר בעולם יצא היום (שני) לדרך, וכבר ביומו הראשון נרשמה הפתעה גדולה. דניל מדבדב, המדורג 9 בעולם, הודח כבר בסיבוב הראשון.

הטניסאי הרוסי, שהגיע למעמד חצי הגמר בטורניר בשנתיים האחרונות, המשיך את הכושר הרע שלו מהרולאן גארוס, והפסיד ב-4 במערכות – 7:6 (2), 3:6, 7:6 (3), 6:2 לבנז'מן בונזי המדורג 64 בעולם.

כאמור, מדבדב מפסיד בסיבוב הראשון של טורניר גראנד סלאם בפעם השנייה ברציפות וזוכה אליפות ארה"ב הפתוחה בשנת 2021 ממשיך שנה רעה מבחינתו, הרחק מיאניק סינר וקרלוס אלקראס, שיכנס למעגל המשחקים בהמשך היום.

אצל הנשים, פיינליסטית הרולאן גארוס ארינה סבלנקה פתחה את הטורניר ברגל ימין עם ניצחון על המדורגת 194 בעולם קרסון ברנסטיין שהעפילה מהמוקדמות. הבלארוסית פתחה עם 1:6 מוחץ והתקשתה מעט במערכה השנייה אך ניצחה בסופה 5:7 וחתמה את המשחק בתום שעה ו-13 דקות.

עקבו אחרינו גם ב-Google News