בסוף השבוע הסתבר לכולנו שעיתון 'הארץ' הוציא עוד מגה פיגוע הסברתי והכפיש שוב את לוחמינו הגיבורים והפעם בתפריט טענה שצהל נתן פקודות לירי על אזרחים במרכזי חלוקת הסיוע.
דובר צה"ל מיד גינה ועיתון הארץ נשאר כנראה עדיין העיתון שמחלקים בקרב המטכ"ל. וכשאני קוראת הבוקר את העדפת צה"ל להגיע לעסקה ולא להחיל חלילה שלטון צבאי על עזה ולהכריע את חמאס אני מבינה שהכל קשור בהכל.

זוכרים את כח מאה? את ההכפשה הקודמת שגוף תקשורת העז לטנף על חיילינו הגיבורים? גם אז לא עשו כלום ושום דבר כדי לנקות את שמם. גם הרמטכ"ל החדש טרם טיפל בסרטון המבושל ובהדלפות מהפצ"ר הישר לאחד מערוצי התקשורת החזקים בישראל.
כשלא מטפלים, מה הפלא שיש מי שמנסה שוב וגם מצליח? עיתון הארץ מוציא את דיבת חיילינו רעה ממש כמו המרגלים ועוד מעל דפי עיתון שמעז לקרוא לעצמו 'הארץ'.

תקשורת מהלכת אימים
וככה גם בזמן ממשלת ימין מלא מלא המטכ"ל ממשיך להיות ניזון מעמדות פרוגרסיביות ויש מי שמהלך עליו אימים בהפחדות על פשעי מלחמה, פייק רצח עם, והרעבה בעזה, מה הפלא שבסוף צה"ל מעדיף להגיע לעסקה עם ארגון טרור שהוריד את מדינת ישראל על הברכיים חטף את אזרחינו אנס ורצח את נשותינו וערף ראשי תינוקותינו?
ככה לא נשמע צבא שהשמיד גרעין למעצמה צבאית כמו איראן. ככה לא נשמע צבא נחוש להגן והשמיד את הבאים להורגינו. ככה נשמע צבא שמפחד מהאג מהפצ"רית והיועמ"שית יותר מאשר מעוד שבעה באוקטובר.

זוהי קריאה לנבחרי הציבור שלנו, לאיתמר בן גביר לבצלאל סמוטריץ' ולראש הממשלה בנימין נתניהו: בואו חשבון עם מכפישי שם חיילינו בפרשת כח מאה, בואו חשבון עם מעלילי הדם המודרניים של עיתון הארץ ומעל הכל אחרי שנה ושמונה חודשים של דשדוש והססנות בעזה, למען ה׳. תנו לצה"ל להריע כבר בסבב המילואים הזה כי לא תוכלו לקרוא להם לנצח. תנו לחיילינו הגיבורים אחת ולתמיד – לנצח.
