שנת הלימודים תשפ"ה הגיעה היום (שני) לסיומה. 1.7 מיליון תלמידי בתי הספר היסודיים וגני הילדים מצטרפים לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, ויוצאים לחופשת הקיץ.
בין המסיימים: 168,000 תלמידי כיתות ו', שהחלו את לימודיהם בכיתה א' עם פרוץ משבר הקורונה, וכעת מסיימים את לימודיהם בבית הספר היסודי.

מחר ייפתחו בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים מסגרות הקיץ של משרד החינוך – "בתי הספר של החופש הגדול", בכלל הרשויות המקומיות. כ-750,000 תלמידים נרשמו לתוכניות.
בנוסף, משרד החינוך יפעיל, באמצעות מנהל חברה ונוער, מאות מסגרות קיץ בלתי-פורמליות: מחנות קיץ, סמינרים של תנועות וארגוני נוער, קורסי מנהיגות ומסעות ברחבי הארץ.

שר החינוך יואב קיש אמר: "שנת הלימודים תשפ״ה החלה בצל מלחמה – ומסתיימת באמונה. בתוך מציאות של כאב, פינוי ומקלטים, מערכת החינוך הישראלית קמה ופרצה דרך. מודים למורים, למנהלים ולאנשי החינוך – על מסירות שאין לה תחליף".
