accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

נתראה בשנה הבאה: 1.7 מיליון תלמידים יצאו לחופש הגדול

שירה קריפס

שירה קריפס

ד תמוז ה'תשפה (30.06.25)

1

0

like

0

dislike

שנת הלימודים תשפ"ה הסתיימה היום: 1.7 מיליון תלמידי גנים ובתי ספר יוצאים לחופשת הקיץ • מחר ייפתחו "בתי הספר של החופש הגדול" בכלל הרשויות המקומיות • "שנת הלימודים תשפ״ה החלה בצל מלחמה - ומסתיימת באמונה", אמר שר החינוך


שנת הלימודים תשפ"ה הגיעה היום (שני) לסיומה. 1.7 מיליון תלמידי בתי הספר היסודיים וגני הילדים מצטרפים לתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים, ויוצאים לחופשת הקיץ.

בין המסיימים: 168,000 תלמידי כיתות ו', שהחלו את לימודיהם בכיתה א' עם פרוץ משבר הקורונה, וכעת מסיימים את לימודיהם בבית הספר היסודי.

maximize-image
images-count1+
ילדים בדרך לביה"ס, אילוסטרציה | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

מחר ייפתחו בגני הילדים ובבתי הספר היסודיים מסגרות הקיץ של משרד החינוך – "בתי הספר של החופש הגדול", בכלל הרשויות המקומיות. כ-750,000 תלמידים נרשמו לתוכניות.

בנוסף, משרד החינוך יפעיל, באמצעות מנהל חברה ונוער, מאות מסגרות קיץ בלתי-פורמליות: מחנות קיץ, סמינרים של תנועות וארגוני נוער, קורסי מנהיגות ומסעות ברחבי הארץ.

maximize-image
images-count1+
ילדים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

שר החינוך יואב קיש אמר: "שנת הלימודים תשפ״ה החלה בצל מלחמה – ומסתיימת באמונה. בתוך מציאות של כאב, פינוי ומקלטים, מערכת החינוך הישראלית קמה ופרצה דרך. מודים למורים, למנהלים ולאנשי החינוך – על מסירות שאין לה תחליף".

עקבו אחרינו גם ב-Google News