לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון פועלים היום (ראשון) בשעה זו בשריפה שפרצה במבנה תעשייה בישוב יצהר בשומרון.

סגן טפסר אבי בן סעדון מפקד תחנה אזורית שומרון:
"לוחמי האש והמתנדבים פועלים בשעה זו בשריפה של מבנה תעשייה המאכלס בין היתר חנות חומרי בניין, סיפרייה ציבורית ומכולת. נכון לשעה זו השריפה מפותחת, וכוחות רבים עושים את דרכם למקום האירוע".
