שוטרי היחידה ללוחמה בפשיעה במרחב מנשה ביצעו פעילות מבצעית סמויה ועצרו 7 חשודים בחשד למעורבות בגל אירועי ירי וזריקות רימון באור עקיבא ובמושב מאור.
במסגרת הפעילות הסמויה, בשיתוף פעולה עם תחנת באקה אל גרביה, חדרה ולוחמי מג"ב חוף, השוטרים ביצעו פשיטות נרחבות ובמהלכן איתרו נשק מסוג גלוק ושכפ"צ ששימשו את החשודים לביצוע העבירות, כך על פי החשד.

החשודים, תושבי אור עקיבא ומאור, נעצרו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב מנשה. בהתאם לצרכי החקירה וממצאיה, המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית המשפט.
