שוטרי תחנת גלילות וצוות יס"מ במחוז תל אביב עצרו בסוף השבוע האחרון חשוד בדרכו לחלוקה והפצת סמים באזור גוש דן. במהלך המעצר והחיפוש שנערך בעיר ראשון לציון, נתפסו ברכבו כמויות גדולות של חומרים החשודים כסמים מסוכנים, כשהם מחולקים, ארוזים ומוכנים להפצה מידית.

בנוסף נתפס ברשותו סכום של 14,650 ש"ח במזומן ורכבו ששימש על פי החשד לביצוע העבירות. החשוד, תושב באר יעקב בן 35, משמש ע"פ החשד כסוחר סמים. הוא הובא ביום שישי בבוקר בפני בית המשפט, אשר האריך את מעצרו לפחות עד מחר.
החומרים החשודים שנתפסו:
• 613.5 גרם "קריסטל" (כולל קריסטל וקריסטל מת')
• 10 בקבוקי "GHB" ("סם אונס") במשקל כולל של 486 גרם
• 26 בקבוקי "LSD" ("אסיד") במשקל כולל 215 גרם
• 185 גרם "קטמין"
• 170 גרם "דוקטור"
• 99 גרם "פטריות הזיה"
• 38 גרם "MD"
• 3 בקבוקי "קטמין וטרינרי" במשקל 25 מ"ל כל אחד
• 81 כדורי "אקסטזי"
• 67 בולי "LSD"
• 10.5 גרם "דוסה"
• 5 גרם "טינה"
• 3 גרם "ממסי"
• 9 "קמגרות"
