תושב ואדי חמאם שבצפון בן 23, נעצר בחשד שניסה לסחוט 200 אלף ש"ח דמי חסות מעורך דין, זאת לאחר שאיים על עו"ד תושב הצפון גם הוא, כי אם לא ישלם יפגע באשתו ובילדיו. היום (ראשון) כתב אישום יוגש כנגדו וכן בקשה למעצר עד תום ההליכים: "יש לך בדיוק שבוע, אם לא תשלם את ה-200 אלף תשכח מהילדים שלך ומאשתך".
התלונה על המעשים שמיוחסים לחשוד, התקבלה לפני כחודש, כאשר לאחריה נפתחה חקירה סמויה במסגרתה נעשו פעולות חקירה טכנולוגיות מתקדמות. לאחר מספר שבועות, כוחות המשטרה הגיעו לבי הנאשם תושב ואדי חמאם בן 23 ועצרו אותו.

במהלך חיפוש שנעשה בבית החשוד, הטלפון ממנו נעשתה שיחת האיום אותר על גופו של אחיו הנכה של הנאשם, שישב באותה העת על כיסא גלגלים. מחקירת המקרה עולה כי הנאשם ביקש מאימו לשים את הטלפון אצל אחיו, במטרה להסתירו מהשוטרים.
עם סיום שלב החקירה הפרקליטות תגיש היום כתב אישום עם בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים בבית משפט המחוזי בנצרת. "משטרת ישראל פועלת כנגד כנופיות וארגוני פשע בכל הכלים העומדים לרשותה, תוך מתן דגש מיוחד על עבירות של סחיטה באיומים כנגד בעלי עסקים", נמסר מהמשטרה.
