דובר צה"ל בערבי אל"ם אביחי אדרעי הוציא הבוקר (ראשון) אזהרת פינוי לתושבי צפון רצועת עזה. זאת בעוד בימים האחרונים נראה כי כוחותינו התמקדו בעיקר בפעילות בדרום הרצועה.
"אזהרה דחופה לכל הנוכחים באזור העיר עזה וג'באליה ובשכונות זיתון שארקי, העיר העתיקה, טורקמן, אג'דידה, אל-תופה, אל-דראג', אל-סברה, ג'באליה אל-בלד, ג'באליה אל-נזלה, מחנה ג'באליה, אל-רוודה, אל-נהדה, אל-זהור, אל-נור, אל-סלאם ותל אל-זעתר. למען ביטחונכם, התפנו מיד דרומה לאזור אל-מוואסי", נכתב.
#عاجل ‼️تحذير الى كل المتواجدين في منطقة مدينة غزة وجباليا وفي أحياء الزيتون الشرقي، البلدة القديمة، التركمان، اجديدة، التفاح، الدرج، الصبرة، جباليا البلد، جباليا النزله، معسكر جباليا، الروضة، النهضة، الزهور، النور، السلام وتل الزعتر
⭕️من أجل أمنكم، اخلوا فوراً جنوباً الى منطقة… pic.twitter.com/WdIPuWZiax— افيخاي ادرعي (@AvichayAdraee) June 29, 2025
"צה"ל פועל בעוצמה רבה באזורים אלה ופעולות צבאיות אלה יסלימו, יתעצמו ויתפשטו מערבה למרכז העיר כדי להרוס את יכולותיהם של ארגוני הטרור.
חמאס פוגע בכם ומביא עליכם אסון. חזרה לאזורי לחימה מסוכנים מהווה סכנה לחייכם".
