צוותי תחנת הכח "רוטנברג" של חברת החשמל באשקלון מתמודדים מאז שעות הלילה (בין חמישי שישי) עם הגעת נחיל מאסיבי של רבבות מדוזות, הנישאות עם מי הים אל מסנני התחנה. צפו בתיעודים.

המדוזות עלולות לחסום את זרימת מי הקירור החיונית למערכות הייצור, אך הודות להיערכות מוקדמת ופעולה מהירה של העובדים, כולל ניקוי שוטף של המסננים ופינוי המדוזות למכלים ייעודיים – נמנע שיבוש בפעילות התחנה ואספקת החשמל נמשכת כסדרה.


בחברת החשמל הדגישו כי תחנת "רוטנברג" פועלת כסדרה וללא כל פגיעה ביכולת הייצור, גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, גם מול אתגרים ביטחוניים וגם מול אתגרי הטבע בדמות גל כבד של מדוזות שהופיע בחופי הדרום.
