55 בנות שהיו בדרכן לשבת גיבוש נסעו הבוקר (שישי) באוטובוס שהחל להתלקח סמוך לשדה נחמיה שבצפון. שלושה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן הוזעקו למקום ופעלו לכיבוי האוטובוס שעלה באש בשטח חקלאי. במקביל, פעלו הצוותים לכיבוי הלהבות ולמניעת התפשטותן לשדות הסמוכים.
עם פרוץ השריפה, לפי עדויות לוחמי האש שנכחו במקום, הבנות שברו את החלונות, פתחו את הדלתות וקפצו מהאוטובוס – האוטובוס נשרף כליל, אך למרבה הנס כולן יצאו בשלום ללא שום פגע.
צילום: כב"ה צפון
מפקד האירוע, רב-רשף שמעון אוחיון סיפר בתחילת האירוע כי "מדובר בשריפת אוטובוס שנוסעיו הספיקו להיחלץ ממנו בתחילת השריפה. לוחמי-האש יחד עם טרקטורון כיבוי של שדה -נחמיה בפעולות כיבוי על מנת למנוע את התפשטות האש ולהשיג שליטה באירוע".
