רכב של ישראלית שבנה נפצע בהיתקלות ברצועה, ובעלה נפטר לפני מספר חודשים – נגנב הבוקר (חמישי) על ידי ערבים מיהודה ושומרון. הרכב היה שייך לאישה מפתח תקווה, ובו טלפון עם זיכרונות מבעלה שנפטר.
בפעילות מחוז ש"י והמנהל האזרחי: רכב שנגנב מישראלית שהתאלמנה לפני מספר חודשים ובו מזכרות וחפצים אישיים של בעלה הוסגר ממחנה פליטים אל-עמרי, זאת לאחר שמוקדם יותר היום התקבל במנהל האזרחי מידע ממחוז ש"י של משטרת ישראל אודות מיקומו של רכב ישראלי שנגנב והועבר לשטחי הרשות הפלשתינית.
מהממצאים שעלו בחקירת של יחידת רוא"ה ותחנת בנימין של מחוז ש"י עלה כי בעלת הרכב, הינה אם ללוחם צה"ל שנפצע בקרבות בעזה ובעלה נפטר לפני מספר חודשים.

תופעה נרחבת: רכב חתונה נגנב מבני ברק – ואותר בחברון הערבית
לפי הדיווח שהועבר, ברכב היו פרטים יקרי ערך ומזכרות מבעלה לצד חפצים של בנה הלוחם המאושפז בימים אלה לאחר שנפצע בהיתקלות. עם קבלת המידע, פעלו קציני צה"ל מהמנהל האזרחי בצירי התיאום הביטחוני והבהירו כי מצפים לקבל את הרכב בהקדם. בתוך זמן קצר, אותר הרכב סמוך לכניסה למחנה הפליטים אל-עמערי והוסגר לידי מפקדת התיאום והקישור הצבאית רמאללה.
