accessibility-icon
share-icon
רה"מ נתניהו והנשיא טראמפ, ארכיון | צילום: לירי אגמי, פלאש 90
רה"מ נתניהו והנשיא טראמפ, ארכיון | צילום: לירי אגמי, פלאש 90

הבית הלבן: "הגרעין הושמד - בזכות טראמפ העולם בטוח יותר"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

ל סיון ה'תשפה (26.06.25)

3

0

like

0

dislike

דוברת הבית הלבן אמרה הערב כי ממשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ רואה במבצע הישראלי-אמריקאי נגד אתרי הגרעין באיראן הצלחה גדולה: "הנשיא טראמפ הסיר את האיום הגרעיני מצד איראן • המבצע 'פטיש חצות' יירשם בספרי ההיסטוריה כהצלחה מסחררת. ארצות הברית והעולם בטוחים יותר בגלל הנשיא טראמפ"


דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, אמרה הערב (חמישי) במהלך הצהרה מיוחדת שנשאה בבית הלבן כי ממשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ רואה במבצע הישראלי-אמריקאי נגד אתרי הגרעין באיראן הצלחה גדולה: "הנשיא טראמפ הסיר את האיום הגרעיני מצד איראן. המבצע 'פטיש חצות' יירשם בספרי ההיסטוריה כהצלחה מסחררת. ארצות הברית והעולם בטוחים יותר בגלל הנשיא טראמפ".

לוויט הוסיפה כי "האתרים הגרעיניים של איראן הושמדו – הם לא יכולים לבנות נשק גרעיני", והבהירה כי לפי המידע שבידי סוכנויות המודיעין האמריקאיות, "אין אינדיקציה לכך שאורניום הועשר או הועבר מאתרים נוספים".

maximize-image
מתקן הגרעין בפורדו | צילום: MAXAR

בעניין המדיני והאפשרות להרחבת הסכמי אברהם אמרה לוויט: "הנשיא טראמפ רוצה שלום, הוא תמיד רצה. אנחנו מתנהלים יחד עם שליחו של הנשיא סטיב וויטקוף ומדינות נוספות במפרץ, במטרה להגיע להסכם".

לוויט התייחסה גם לדיווחים על ביקור צפוי בטווח הזמן המיידי של ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הלבן, וציינה כי "אין תאריך עדיין, אך ראש הממשלה בהחלט מעוניין להגיע".

עקבו אחרינו גם ב-Google News