דוברת הבית הלבן, קרוליין לוויט, אמרה הערב (חמישי) במהלך הצהרה מיוחדת שנשאה בבית הלבן כי ממשל נשיא ארה"ב דונלד טראמפ רואה במבצע הישראלי-אמריקאי נגד אתרי הגרעין באיראן הצלחה גדולה: "הנשיא טראמפ הסיר את האיום הגרעיני מצד איראן. המבצע 'פטיש חצות' יירשם בספרי ההיסטוריה כהצלחה מסחררת. ארצות הברית והעולם בטוחים יותר בגלל הנשיא טראמפ".
לוויט הוסיפה כי "האתרים הגרעיניים של איראן הושמדו – הם לא יכולים לבנות נשק גרעיני", והבהירה כי לפי המידע שבידי סוכנויות המודיעין האמריקאיות, "אין אינדיקציה לכך שאורניום הועשר או הועבר מאתרים נוספים".

בעניין המדיני והאפשרות להרחבת הסכמי אברהם אמרה לוויט: "הנשיא טראמפ רוצה שלום, הוא תמיד רצה. אנחנו מתנהלים יחד עם שליחו של הנשיא סטיב וויטקוף ומדינות נוספות במפרץ, במטרה להגיע להסכם".
