ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות לאפשרויות העומדות בפני ישראל רגע לאחר סיום מבצע "עם כלביא", ובאופן ספציפי להרחבת הסכמי השלום.
"במקורותינו כתוב: 'ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום'", אמר ראש הממשלה, "אנחנו נלחמנו בעוז נגד איראן – והשגנו ניצחון גדול. הניצחון הזה פותח הזדמנות להרחבה דרמטית של הסכמי השלום. אנחנו עובדים על כך במרץ".

לאחר מכן, הזכיר ראש הממשלה כי לא כל מטרות המלחמה הושגו, על אף הניצחון על איראן: "לצד שחרור חטופינו והכרעת החמאס, יש פה חלון הזדמנויות שאסור להחמיץ אותו. אסור לבזבז אפילו יום אחד".
כזכור, במהלך השבוע חשף כתבנו הפוליטי מוטי קסטל כי בעקבות ההישגים הפנומנליים של מבצע "עם כלביא" והיחסים ההדוקים עם הנשיא טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לצאת לביקור מדיני בארה"ב.
בין היתר, ראש הממשלה מתכוון לדון עם הנשיא האמריקני על הרחבת הסכמי אברהם ויצירת בריתות נוספות בין ישראל למדינות במזרח התיכון, כמו גם על המשך המלחמה נגד ארגון הטרור חמאס והחזרת החטופים.
