accessibility-icon
share-icon
דוברות ראש הממשלה

רה"מ: "הניצחון באיראן פותח הזדמנות להרחבת הסכמי השלום"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

ל סיון ה'תשפה (26.06.25)

20

14

like

1

dislike

לאחר סיום מבצע "עם כלביא", ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לצעדים הבאים של ישראל • לדברי ראש הממשלה: "הניצחון הזה פותח הזדמנות להרחבה דרמטית של הסכמי השלום, אנחנו עובדים על כך במרץ"


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (חמישי) בסרטון שפרסם ברשתות החברתיות לאפשרויות העומדות בפני ישראל רגע לאחר סיום מבצע "עם כלביא", ובאופן ספציפי להרחבת הסכמי השלום.

"במקורותינו כתוב: 'ה' עוז לעמו יתן, ה' יברך את עמו בשלום'", אמר ראש הממשלה, "אנחנו נלחמנו בעוז נגד איראן – והשגנו ניצחון גדול. הניצחון הזה פותח הזדמנות להרחבה דרמטית של הסכמי השלום. אנחנו עובדים על כך במרץ".

maximize-image
המשך הסכמי אברהם? רה"מ נתניהו והנשיא טראמפ | צילום: לירי אגמי, פלאש 90

לאחר מכן, הזכיר ראש הממשלה כי לא כל מטרות המלחמה הושגו, על אף הניצחון על איראן: "לצד שחרור חטופינו והכרעת החמאס, יש פה חלון הזדמנויות שאסור להחמיץ אותו. אסור לבזבז אפילו יום אחד".

כזכור, במהלך השבוע חשף כתבנו הפוליטי מוטי קסטל כי בעקבות ההישגים הפנומנליים של מבצע "עם כלביא" והיחסים ההדוקים עם הנשיא טראמפ, ראש הממשלה בנימין נתניהו מתכוון לצאת לביקור מדיני בארה"ב.

בין היתר, ראש הממשלה מתכוון לדון עם הנשיא האמריקני על הרחבת הסכמי אברהם ויצירת בריתות נוספות בין ישראל למדינות במזרח התיכון, כמו גם על המשך המלחמה נגד ארגון הטרור חמאס והחזרת החטופים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News