שרפה גדולה פרצה היום (חמישי) בשטח פתוח בנס ציונה. לאחר התפשטות השרפה, כוחות הכיבוי וההצלה החליטו לפנות את קו הבתים בראשון בסמוך למוקד האש.
בהודעה של כבאות והצלה נכתב: "שריפת שטח פתוח רחבת היקף ממשיכה להשתולל ברחוב סעדיה נחום בנס ציונה. האש התפשטה לעבר בתי מגורים, ועד כה נשרפו שלושה מבנים. 21 צוותי כיבוי פועלים בזירה בעוצמה רבה, תוך סיוע חוצה מחוזות.
מאמצים נרחבים נמשכים לבלימת קו האש, להגנה על מבנים סמוכים ולמניעת פגיעה באזרחים. פינוי של קו הבתים הראשון בוצע במלואו".
בהודעה על עיריית נס ציונה נכתב: "שריפה פרצה בשכונת טירת שלום (רח' סעדיה נחום). כבאות והצלה, שיטור וצוותים עירוניים במקום- מטפלים בשריפה ובפינוי תושבים למרכז משפחות. אין להגיע ואין להתקרב למקום השריפה
שימרו על בטיחותכם ובטיחות הסובבים אתכם. נוסיף ונעדכן".
