בודקי מכס אילת ושוטרי משטרת מרחב אילת סיכלו היום (חמישי) ניסיון להברחת אקדחים, שהוסלקו בתוך שני רכבים שונים שהגיעו למעבר הגבול "רבין" שבערבה מירדן לישראל. שלושה תושבי הפזורה הבדואית נעצרו, ובימים הקרובים יוגשו נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.
במסגרת פעילות משותפת של רשות המסים והמשטרה נגד הברחות אמצעי לחימה וסמים, התקיים מבצע ממוקד שכלל בידוק קפדני של כלי רכב במעבר הגבול. בתאריך 10 ביוני 2025, אותרו ארבעה כלי נשק שהוסלקו בתוך שלדת רכב שביקש להיכנס לישראל מירדן.

זמן קצר לאחר מכן, במהלך בידוק של רכב נוסף, נמצאו חמישה כלי נשק שהוסלקו גם הם בתוך שלדת הרכב. שלושת החשודים, תושבי מסעודין אל-עזזמה בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו במקום והובלו לחקירה בתחנת משטרת אילת.
מעצרם של השלושה הוארך מעת לעת. פרקליטות מחוז הדרום צפויה להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. שני כלי הרכב ששימשו אותם להברחה נתפסו לצורך הליך חילוט.
