באיראן הודיעו היום (חמישי) כי המרחב האווירי יישאר סגור עד יום שישי בצהריים (שעון מקומי), כך דווח בערוץ אל-ערביה הפרו סעודי. כזכור, במהלך המלחמה איראן סגרה את המרחב האווירי שלה ועם הפסקת האש החליטה לפתוח אותו.
יש לציין כי לפי כלי תקשורת ממלכתיים באיראן, המרחב האווירי של הרפובליקה האסלאמית כבר נפתח מחדש ביום רביעי – אבל מעל מזרח המדינה בלבד. "המרחב האווירי מעל המחצית המזרחית של המדינה נפתח מחדש לטיסות בינלאומיות, ורק לטיסות פנים ובינלאומיות הממריאות או מגיעות לשדות תעופה במזרח איראן", צוטט דובר משרד התחבורה, מאג'יד אחוואן, על ידי סוכנות הידיעות הרשמית של איראן.

חמינאי מכריז על "ניצחון": "הנחתנו מכה קשה על ארה"ב"
הוא הוסיף כי נמל התעופה משהד, שהותקף במהלך המלחמה, נמנה עם שדות התעופה שחידשו את פעילותם. רשימת שדות התעופה שנפתחו מחדש כוללת את צ'בהאר, זהדן וג'סק.
לצד זאת, אחוואן ציין כי טיסות הפנים וכן טיסות בינלאומיות לחלקים אחרים של איראן, כולל הבירה טהראן, יישארו מושעות "עד להודעה חדשה".
התקיפה בשדה התעופה משהד:
🅾️ قصف مطار مشهد
هذا تطور كبير، فمدينة مشهد في أقصى شرق ايران وتبعد عن اسرائيل نحو 2300 كلم.
هذا أبعد هجوم يشنها سلاح الجو الاسرائيلي منذ بداية عملية #الأسد_الصاعد pic.twitter.com/u8a2X7hulz— Safaa Subhi صفاء صبحي (@SafaaAlNuaimi) June 15, 2025
