איך שגלגל מסתובב. דונלד טראמפ, הנשיא האמריקני, הלילה בהודעה שמדהימה את העולם כולו, אבל בעיקר אותנו כאן בישראל, קורא לבטל מיד את משפט נתניהו ולהעניק לו חנינה או ביטול המשפט באופן מיידי.
איך שהגלגל הזה מסתובב. לא לפני הרבה זמן השמאל הישראלי, האופוזיציה של נתניהו, צעקו כאן לנשיא האמריקני ההוא, "ביידן, תציל אותנו". אנחנו זוכרים את שלטי הענק בסכומי עתק בהפגנות קפלן, שקראו לאמריקנים לעשות פה סדר, שמשהו יקרה כדי שנוכל ל'היפטר מהביבי הזה'.

והנה מגיע נשיא אמריקני חדש ואומר, 'חברים, ביבי הוא זה שהציל אותנו במלחמה מול איראן', ועכשיו, אומר טראמפ, 'הגיע הזמן שארצות הברית תציל את ביבי'.
אז נניח רגע לארצות הברית, ולדעתי לא כדאי שתהיה מעורבות אמריקנית כאן, בתוך ענייניה הפנימיים של ישראל.

אבל איפה השתיקה הרועמת הבוקר של חברי האופוזיציה, של מתנגדי נתניהו? פתאום יש נשיא אמריקני אחר, פתאום הקולות נשמעים אחרת, פתאום הגלגל הזה שהיה צריך להציל אותנו, פתאום הגלגל הזה מתהפך עלינו.
אז כדאי טוב-טוב לחשוב, ושכל אחד מול המראה יסתכל על עצמו ויחשוב כיצד הוא פעל כאן, בשנתיים האחרונות, אל מול תיקון מערכת המשפט והרפורמה המשפטית, שיעשה איזשהו שינוי מסלול וחישוב מחדש להבין מה באמת אנחנו רוצים, אל מול מי באמת אנחנו נלחמים ומה הדברים החשובים באמת בחיינו.

