באופן חריג, ח"כ טלי גוטליב הפתיעה היום (חמישי) כשכינתה את השופט יצחק עמית "נשיא בית המשפט העליון", למרות התנגדות חריפה מצד הממשלה למינויו לתפקיד.
בטוויטר, גוטליב פנתה ישירות לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, תוך שהיא תוקפת את יצחק עמית ואת היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, אותם היא מאשימה בפגיעה בראש הממשלה בנימין נתניהו.

"אדוני הנשיא טראמפ אתה כמובן צודק בכל מילה אך ביהמ״ש בישראל איך לומר בעדינות לא ממש מתרשם. אציע לך אדוני הנשיא להטיל סנקציות אישיות על רודפי רה״מ שפועלים ממניעים זדוניים ופוליטיים ומנצלים את ניהול המשפט חסר הראיות נגדו להחלשת עוצמתו של רה״מ נתניהו".

טראמפ לצד נתניהו: "הוא גיבור מלחמה, צריך לבטל לו את המשפט"
לדבריה, "בראש ובראשונה אציע להטיל סנקציות על היועמ"שית גלי בהרב מיארה, ועל נשיא בית המשפט העליון יצחק עמית אשר פוגע קשות ביכולת הממשלה בראשות נתניהו למשול ולהוביל אותנו להכנעת אוייבינו. היועמ"שית מיארה והשופט יצחק עמית חותרים בכל דרך לפגיעה בסמכויות רה״מ אשר הצעיד את ישראל והעולם לצדך לביטחון ועוצמה. זו הדרך".

הדברים מגיעים בהמשך לאמירה המפתיעה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בתמיכה חסרת תקדים בחברו הטוב וראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, בעקבות המשפט המתנהל נגדו. "איזה מצוד מכשפות מטורף – נגד אדם שנתן כל כך הרבה למדינה. זה פשוט לא מתקבל על הדעת בעיניי. הוא ראוי להרבה יותר מזה, וכך גם מדינת ישראל".
