השרה להגנת הסביבה עידית סילמן הצטרפה היום (חמישי) לקריאה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ להעניק חנינה לראש הממשלה בנימין נתניהו: "תודה הנשיא טראמפ על התמיכה בהגינות ובאמת, אל מול מתפרה משפטית עבריינית", והוסיפה: "חייבים לא רק ביטול המשפט, גם ועדת חקירה לתופרים!".
גם שר החוץ גדעון סער הביע את תמיכתו בחנינה לנתניהו, וטען כי המשפט נגדו: "מעוות, בלתי סביר, מנוגד לתחושת הצדק הבסיסית. זוהי פגיעה במדינה וגם עינוי דין למדינה".

לדבריו, "זמן שבתביעה עמלו על הכנת החקירה הנגדית לראש הממשלה – נתניהו היה ממוקד בדיונים ובהכנות למערכה ההסטורית של ישראל באיראן. זכיתי להיות חלק מתהליך מרתק וממושך שבו התכנון הקפדני (הצבאי והמדיני), היצירתיות והתעוזה הביאו להישגים חסרי תקדים".
כזכור, בהודעה המלאה שפרסם הלילה ברשת החברתית שבבעלותו truthsocial, טראמפ כתב: "נדהמתי לשמוע שמדינת ישראל – שבדיוק חוותה אחד מהרגעים הגדולים בתולדותיה, ומובלת על ידי ביבי נתניהו בצורה חזקה – ממשיכה את מצוד המכשפות המטורף הזה נגד ראש הממשלה הדגול שלה בעת מלחמה".
