השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר התייחס היום (שלישי) בחשבון ה-X שלו לסיוע ההומניטרי שמוזרם לארגון הטרור חמאס בעזה, והצהיר: "אדרוש מראש הממשלה כי בישיבת הקבינט הקרובה נושא הכנסת הסיוע לרצועה יעלה להצבעה מחודשת".
לדבריו, "היה ברור לי שהסיוע ייתן חמצן לחמאס. היה מי שלעג לי וטען ש"הסיוע יכנס לצפון הרצועה יהיה רק ל-10 ימים", יום מתברר מה שהיה ידוע מראש: חמאס משתלט על כמויות המזון והסחורות, שתורמים להישרדותו".

בן גביר טוען כי כדי להשיג יעדים משמעותיים מול חמאס, יש להפסיק לא רק זמנית אלא באופן מוחלט את הסיוע ההומניטרי לעזה: "עצירת הסיוע תקדם אותנו במהרה לניצחון".
