לילה היסטורי לכדורסל הישראלי: דני וולף ובן שרף נבחרו בסיבוב הראשון של דראפט ה-NBA על ידי ברוקלין נטס – ובכך הפכו לצמד הישראלים הראשון שנבחר באותו דראפט. לצד הרגע המרגש והגאווה הלאומית, מתבררים גם הסכומים שירוויחו השניים בליגת הכדורסל הטובה בעולם.

על פי המתווה המקובל לשחקנים שנבחרים בסיבוב הראשון, השניים יחתמו בקרוב על חוזה לארבע שנים – שנתיים מובטחות עם אופציה לשנתיים נוספות. במידה שהקבוצה תממש את האופציה, הם יהפכו לשחקנים חופשיים בקיץ 2028.
בן שרף, שנבחר במקום ה-26, צפוי להרוויח בעונתו הראשונה כ-2.4 מיליון דולר, בשנה השנייה כ-2.61 מיליון, בעונה השלישית 2.735 מיליון, וברביעית (אם תופעל האופציה) – 4.92 מיליון דולר. סך הכול: כ-12.75 מיליון דולר בארבע שנים.
דני וולף, שנבחר מיד אחריו במקום ה-27, צפוי להשתכר מעט פחות: 2.34 מיליון בעונה הראשונה, 2.451 מיליון בשנייה, 2.56 בשלישית ו-4.63 מיליון ברביעית – סך הכול 12 מיליון דולר לארבע עונות.
לפי נהלי הליגה, החוזה של שניהם צמוד לתקרת השכר של הליגה וכולל העלאות מדורגות משנה לשנה – אך אינו כולל בונוסים או מענקים מיוחדים, בשונה מחוזי שחקנים ותיקים.

