גאווה כחול-לבן: שני הישראלים בן שרף ודני וולף נבחרו הלילה (בין רביעי לחמישי) בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA במקום ה-26 ובמקום ה-27 על ידי קבוצת "ברוקלין נטס", יקבלו חוזה לארבע שנים, וישחקו לצד דני אבדיה כאשר בפעם הראשונה בהיסטוריה שלושה שחקנים ישראליים ישחקו ב-NBA במקביל.

עמוס פרישמן, יו"ר איגוד הכדורסל בירך את השניים: "בוקר משמח לכדורסל הישראלי. אני נרגש מבחירתם של בן שרף ודני וולף בדראפט ה-NBA על ידי ברוקלין נטס והצטרפותם לדני אבדיה בליגה. זו פעם ראשונה בהיסטוריה ששני ישראלים נבחרים באותו דראפט בסיבוב הראשון, ואני בטוח ששניהם יצדיקו את הבחירה הזאת.

"בן שרף עבר בכל נבחרות ישראל והראה לאורך השנים את הכישרון הענק שלו, בעוד דני וולף היה חלק מהקמפיין של נבחרת העתודה שהגיעה לגמר ב-2023.
כל הכדורסל הישראלי מצפה לראות את שניהם משתפים פעולה ומייצגים את נבחרת ישראל בעתיד".
