שליחו של נשיא ארצות הברית, סטיב וויטקוף, אמר הערב (רביעי) כי מדינות נוספות צפויות להצטרף להסכמי אברהם – הסכמי השלום שנחתמו ביוזמת הנשיא טראמפ בשנת 2020 בין ישראל לבין איחוד האמירויות הערביות, בחריין, מרוקו וסודאן.

לדבריו, ממשל טראמפ פועל מאחורי הקלעים להרחיב את מעגל השלום במזרח התיכון, תוך מעורבות אמריקאית פעילה בדיאלוגים אזוריים. "אני חושב שיהיו לנו הכרזות גדולות", ציין וויטקוף.
וויטקוף התייחס גם לעימות מול איראן ולהפסקה האש שנכנסה לתוקף אתמול בבוקר ואמר: "מקווה להגיע להסכם שלום עם איראן – יש תחושה שהם מוכנים לכך".
