שר האוצר וחבר הקבינט בצלאל סמוטריץ' נשאל הערב (רביעי) בתוכנית הפטריוטים על חשיפת הנשיא טראמפ לפיה סוכנים ישראלים פעלו בפורדו לאחר התקיפה האמריקנית, וסירב להתייחס: "בעיני, זה חוסר אחריות לעסוק בזה".
הוא התייחס למבצע "עם כלביא", בו ישראל בשיתוף ארה"ב הנחיתה מכה קשה על איראן ותוכנית הגרעין וחשף כי עלות המבצע הייתה בערך 20 מיליארד שקלים, בעוד עלות הנזקים בשל נפילות הטילים – בין 4-5 מיליארד שקל.

טראמפ חושף: סוכנים ישראלים היו בתוך פורדו לאחר התקיפה
כעת המיקוד עובר לרצועת עזה. בימים באחרונים אירעו מספר מקרים קשים ברצועה, כאשר האחרון שבהם היה נפילת של שבעה לוחמי צה"ל אתמול בדרום הרצועה. "הייתה נסיגה לא טובה בשבועות האחרונים בעזה אבל 'enough is enough'", אמר השר, "לא ייתכן שמדינת ישראל שהצליחה להוריד על הברכיים את איראן – לא תדע לעשות זאת גם בעזה".
עוד אמר השר ביחס להפסקת האש מול איראן: "לא יהיה הסכם עם איראן – לא ניתן לגיטימציה למשטר האייתולות המסוכן הזה. צריך להפיל אותו".
