accessibility-icon
share-icon
המסחר בוול סטריט, ארכיון | צילום: שאטרסטוק
המסחר בוול סטריט, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת; אנבידיה קובעת שיא חדש

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

0

like

0

dislike

שווקי המניות בארה"ב ננעלו הערב במגמה מעורבת, כאשר מדד נאסד"ק הוסיף כ-0.3% בהובלת מניית אנבידיה, שזינקה ביותר מ-4% ורשמה שיא סגירה חדש - מעל 154 דולר • מדד S&P 500 נסחר במהלך היום ברמות שיא, אך ננעל כמעט ללא שינוי • מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.3% – כ-100 נקודות


שווקי המניות בארה"ב ננעלו הערב (רביעי) במגמה מעורבת, כאשר מדד נאסד"ק הוסיף כ-0.3% בהובלת מניית אנבידיה, שזינקה ביותר מ-4% ורשמה שיא סגירה חדש – מעל 154 דולר. מדד S&P 500 נסחר במהלך היום ברמות שיא, אך ננעל כמעט ללא שינוי. מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.3% – כ-100 נקודות.

המסחר התנהל על רקע דבריו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, שאמר כי "הסכסוך בין ישראל לאיראן הסתיים לעת עתה", וכן עדותו של יו"ר הפדרל ריזרב ג'רום פאוול בפני הסנאט. פאוול אמר כי עדיין אין אינפלציה כתוצאה מהמכסים, אך ציין כי היא עשויה להופיע בחודשים הקרובים. הוא הדגיש שהבנק המרכזי יבחן נתונים נוספים לפני שיחליט אם להוריד ריבית.

maximize-image
ענקית המיקרו-שבבים אנבידיה | צילום: שאטרסטוק

השווקים נותרו דרוכים לקראת פרסום מדד הוצאות הצריכה האישית (PCE) ביום שישי, המדד המועדף על הפד לבחינת האינפלציה. כלכלנים מעריכים כי מדד הליבה – ללא מזון ואנרגיה – רשם עלייה בחודש מאי, כשעיני המשקיעים נשואות גם להשפעת המכסים של טראמפ.

עקבו אחרינו גם ב-Google News