אתמול החל הליך ההדחה של חבר הכנסת איימן עודה, לאחר שהתבטא באופן מרתיח נגד המלחמה בעזה: "עזה ניצחה ועזה תנצח, הכיבוש חייב להיות מחוסל". האיש השפל הזה, עמד לפי כמה חודשים מעל דוכן הכנסת והאשים את לוחמינו בטבח, רצח והרעבה.
כן, האיש שמקבל משכורת מהכיס שלכם, שלנו – מדבר כך על הבנים והבנות שלנו,
על אותם לוחמים שנלחמים בשטח, נופלים, מגינים על בתיהם, על המדינה. החלאה הזה יושב בכנסת ישראל, וקורא להם רוצחים.
בכל מדינה מוסלמית שאיימן עודה משבח, אם הוא היה מדבר כך נגד חיילים – במקרה הטוב היה מסיים בכלא, ובמקרה הרע תלוי במרכז העיר. אבל כאן, במדינת ישראל, הוא מנצל את הדמוקרטיה כדי להוציא דיבתנו רעה, לפגוע בלב המדינה.

חבר הכנסת איימן עודה בהפגנה בחיפה: "עזה ניצחה ותנצח"
יש עתיד?
עודה תומך בעם שטבח בנו, בישות הטרור ממנה יצאו הגרועים שבמרצחים. הוא צעק את זה בפני קהל מריע בחיפה לפני חודש. איך במדינה שבה מדברים כל יום על דמוקרטיה מתגוננת, לא יודעים להגן על אזרחיה מהאיש המסית והמסוכן הזה? מי לעזאזל מוכן להסכים עדיין לשתף איתו פעולה?
אני מאמינה בדמוקרטיה, אבל גם לדמוקרטיה יש כלים – וגם לחוק יש שיניים.
בחוק יש אפשרות להדיח נבחר ציבור במקרים חריגים – ועודה הוא מקרה מסוכן.
