בשל עבודות להקמת מתקן ההתפלה "גליל מערבי", ולצורך הנחת הצנרת מתחת לתוואי מסילת הרכבת, ברכבת ישראל הודיעו היום (רביעי) כי תחנת הרכבת של נהריה תיסגר זמנית החל מיום שישי הקרוב.
ברכבת ישראל הודיעו כי יופעל מערך היסעים ללא עלות בין תחנות נהריה ועכו, ממנה תופעלנה רכבות כסדרן. לנוסעי הרכבת מומלץ להתעדכן בפרטים באתר האינטרנט, היישומון, או מוקד השירות הטלפוני במספר *5770. פרטים אודות קווי תחבורה ציבורית סדירים ניתן למצוא במוקד משרד התחבורה בטלפון *8787.
