accessibility-icon
share-icon
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון
צילום: אגף דוברות וקשרי ציבור במשרד הביטחון

מנכ"ל משרד הביטחון: "מרוץ החימוש לעימות הבא עם איראן החל"

ציפורה סימן טוב

ציפורה סימן טוב

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

17

16

like

2

dislike

מנכ"ל משרד הביטחון, האלוף (מיל') אמיר ברעם, הכריז כי ישראל חייבת להיערך לעימות הבא עם איראן באמצעות מערכה לאומית של הצטיידות ופיתוח טכנולוגי • את הדברים אמר במהלך ביקור בחברת רפאל, שם קיים הערכת מצב עם בכירי החברה


מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר ברעם, הכריז היום (רביעי) כי ישראל חייבת להיערך לעימות הבא עם איראן באמצעות מערכה לאומית של הצטיידות ופיתוח טכנולוגי. את הדברים אמר במהלך ביקור בחברת רפאל, שם קיים הערכת מצב עם בכירי החברה.

ברעם סייר במתקני החברה, כולל בקו הייצור של מערכת "כיפת ברזל", ושוחח עם העובדים. בשיחה איתם אמר: "בשם מערכת הביטחון כולה, הגעתי לכאן כדי לומר לכם תודה. רפאל הייתה שותפה מלאה בכל הממדים: בהתקפה, במכת הפתיחה, בסיכול שיגור הטילים בשטח איראן וכמובן בהגנה על העורף".

maximize-image
images-count1+
רגעי היירוטים מכיפת ברזל | צילום: דובר צה"ל

לאחר דברי התודה, התווה מנכ"ל משרד הביטחון את האתגר הבא: "מדינת ישראל חייבת לצאת כעת למערכה מואצת של הצטיידות", הכריז. "איראן לא נעלמה ולא ויתרה על שאיפותיה. המירוץ לקיזוז היתרון הטכנולוגי הישראלי וההתחמשות לקראת העימות הבא החלו".

ברעם הדגיש את תחושת הדחיפות הנדרשת. "על אף ההצלחה המבצעית הבלתי רגילה, עלינו לפעול בתחושה של דחיפות, להאיץ דרמטית את כל מערכי הייצור ולפתח את הדורות הבאים של מערכות הלחימה. חייבים להתחיל עכשיו לייצר את היתרון הטכנולוגי הבא", אמר.

maximize-image
images-count1+
כיפת ברזל | צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

את דבריו חתם בקריאה כללית: "נדרשת התגייסות לאומית של כלל גופי המדינה למערכה על ההצטיידות". בביקור השתתפו גם יו"ר רפאל, ד"ר יובל שטייניץ, והמנכ"ל, יואב תורג'מן, שקיימו הערכת מצב עם ברעם ובכירים נוספים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News