יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר היום (רביעי) בזירת נפילת הטיל בבת ים יחד עם ראש העיר צביקה ברוט. לדבריו, "הנחתנו על תוכנית הגרעין האיראנית מכה אנושה והיסטורית. רב הנסתר על הגלוי, ואני מציע לכולם להתאזר בסבלנות. ישראל הוכיחה כבר בעבר שהיא יודעת לפעול בתחכום וביעילות כלפי כל איום, ונעשה זאת גם בעתיד".


אדלשטיין הוסיף כי הוא משבח את כוחות צה"ל, אמ"ן, חיל האוויר והמוסד על הפגנת "נחישות בלתי מתפשרת" גם מול איום הטילים הבליסטיים, שגבה לדבריו מחיר כבד בעורף. "אני שולח מכאן תנחומים כנים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים", אמר. "נמשיך לפעול יחד על מנת לדאוג לצרכיהם של המפונים ולביטחונם של כלל אזרחי ישראל".
