accessibility-icon
share-icon
קרדיט: ללא
קרדיט: ללא

יו"ר ועדת החוץ והביטחון: "נתנו מכה אנושה לתוכנית הגרעין"

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

0

like

0

dislike

יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר בזירת נפילת הטיל בבת ים והצהיר כי ישראל הנחיתה מכה אנושה והיסטורית על תוכנית הגרעין האיראנית • הוא שיבח את צה"ל, אמ"ן, חיל האוויר והמוסד על פעילותם מול האיום האיראני


יו"ר ועדת חוץ וביטחון, ח"כ יולי אדלשטיין, ביקר היום (רביעי) בזירת נפילת הטיל בבת ים יחד עם ראש העיר צביקה ברוט. לדבריו, "הנחתנו על תוכנית הגרעין האיראנית מכה אנושה והיסטורית. רב הנסתר על הגלוי, ואני מציע לכולם להתאזר בסבלנות. ישראל הוכיחה כבר בעבר שהיא יודעת לפעול בתחכום וביעילות כלפי כל איום, ונעשה זאת גם בעתיד".

maximize-image
images-count1+
יולי אדלשטיין בזירת הנפילה בבת ים | קרדיט: ללא
maximize-image
images-count1+
יולי אדלשטיין בזירת הנפילה בבת ים | קרדיט: ללא

אדלשטיין הוסיף כי הוא משבח את כוחות צה"ל, אמ"ן, חיל האוויר והמוסד על הפגנת "נחישות בלתי מתפשרת" גם מול איום הטילים הבליסטיים, שגבה לדבריו מחיר כבד בעורף. "אני שולח מכאן תנחומים כנים למשפחות הנרצחים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים", אמר. "נמשיך לפעול יחד על מנת לדאוג לצרכיהם של המפונים ולביטחונם של כלל אזרחי ישראל".

עקבו אחרינו גם ב-Google News