משרד ראש הממשלה אישר היום (רביעי) את ההודעה שפורסמה הוועדה לאנרגיה אטומית: "התקיפה של ארצות-הברית על פורדו הרסה את התשתית הקריטית של האתר והפכה את מתקן ההעשרה לבלתי-שמיש".
לדברי הלשכה, "אנו מעריכים שהתקיפות האמריקניות על מתקני הגרעין של איראן, בשילוב עם התקיפות הישראליות על מרכיבים אחרים בתכנית הגרעין הצבאית של איראן, הסיגו לאחור את יכולתה של איראן לפתח נשק גרעיני בשנים רבות. הישג זה יישמר אם איראן לא תקבל גישה לחומר גרעיני".

זאת לאחר שהבית הלבן פרסם את ההודעה מהוועדה לאנרגיה אטומית של ישראל, שבה נכתב כי התקיפה האמריקנית והישראלית על איראן "דחקה לאחור את יכולתה של איראן לפתח נשק גרעיני בשנים רבות".
כזכור, מוקדם יותר הבוקר, נשיא ארה"ב דונלד טראמפ טען בוועידת נאט"ו כי לאחר התקיפה האמריקאית בפורדו, סוכנים ישראלים ביקרו במתקן וגילו הרס מוחלט: "הם אומרים שזו הייתה השמדה מוחלטת".
