accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

עם הסרת ההגבלות והחזרה לשגרה: זינוק חד בהוצאות באשראי

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

0

like

0

dislike

נתוני שב"א שפורסמו הערב מצביעים על זינוק של 47% בהוצאות בכרטיסי אשראי בין השעות 8:00 ל־14:00, שהסתכמו ב־848.43 מיליון ש"ח – לעומת 577.11 מיליון ש"ח בלבד ביום רביעי שעבר, אז עדיין חלו מגבלות על המשק • העלייה מיוחסת להסרת ההגבלות והחזרה לשגרת פעילות, ומעידה, לפי שב"א, על חידוש הדרגתי בהרגלי הצריכה של הציבור


נתוני חברת שב"א שפורסמו הערב (רביעי) מצביעים על זינוק חד בהוצאות הציבור הישראלי בכרטיסי אשראי, בעקבות הסרת מגבלות פיקוד העורף והחזרת המשק לשגרת פעילות. בין השעות 8:00 ל־14:00 נרשמו במערכות שב"א הוצאות בסך כולל של 848.43 מיליון ש"ח.

maximize-image
כרטיסי אשראי, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

מדובר בעלייה של 47% לעומת יום רביעי שעבר, ה-18 ביוני, שבו עמדו ההוצאות בשעות המקבילות על 577.11 מיליון ש"ח בלבד – אז עדיין חלו מגבלות נרחבות על פעילות המשק. על פי שב"א, מדובר באות לחזרה הדרגתית של הציבור להרגלי הצריכה שאפיינו את תקופת היציבות.

היקף ההוצאות היום גבוה גם ב-2.3% מהנתונים שנרשמו ביום רביעי שלפני שבועיים, ה-11 ביוני, בטרם פתיחת מבצע "עם כלביא". אז עמדו ההוצאות בשעות אלו על סכום של 829.15 מיליון ש"ח.

עקבו אחרינו גם ב-Google News