ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) בישיבת הממשלה להתפתחויות האחרונות מול איראן ולהצלחה המבצעית, ואמר: "חשבנו שחשוב לערער את המשטר בזמן שיש לנו, נצטרך להבטיח שהמשטר באיראן לא חוזר לאיתנו".
רה"מ הדגיש כי הפיכה שתביא לשינוי לקריסת המשטר צריכה לבוא מבפנים: "רוב הציבור באיראן מאס ברודנות הזאת. יותר ממה שהוא מפחד מישראל, המשטר מפחד מהעם שלו".

לדברי נתניהו, "זה לא שאם היינו ממשיכים עוד כמה ימים המשטר היה קורס – כי אם זאת הייתה ההערכה, היינו ממשיכים".
עוד הוסיף ראש הממשלה: "צריך להבטיח שהסרטן הזה לא יחזור אחרי שעקרנו אותו. אנחנו רוצים גם לנצל את ההזדמנויות השונות שנוצרו כאן. כולם מדברים על סעודיה, אבל יש גם עוד מדינות, חלקן מעבר למרחב".

במקביל לישיבת הממשלה, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר ככל הנראה מתימן. הכלי לא חצה לעבר שטח המדינה.
