accessibility-icon
share-icon
צילום: חדשות 14
צילום: חדשות 14

נתניהו: נצטרך לטפל בחות'ים ולמנוע את התאוששות המשטר באיראן

מוטי קסטל

מוטי קסטל

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

5

3

like

0

dislike

ראש הממשלה נתניהו התייחס בישיבת הממשלה למצב באיראן ולהצלחה המבצעית • נתניהו הדגיש כי כעת יש למנוע את חזרתו של המשטר לאיתנו • נתניהו הבהיר כי אם בישראל היו מאמינים שהמשטר יקרוס במהירות, היו ממשיכים בפעולות


ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) בישיבת הממשלה להתפתחויות האחרונות מול איראן ולהצלחה המבצעית, ואמר: "חשבנו שחשוב לערער את המשטר בזמן שיש לנו, נצטרך להבטיח שהמשטר באיראן לא חוזר לאיתנו".

רה"מ הדגיש כי הפיכה שתביא לשינוי לקריסת המשטר צריכה לבוא מבפנים: "רוב הציבור באיראן מאס ברודנות הזאת. יותר ממה שהוא מפחד מישראל, המשטר מפחד מהעם שלו".

מטוסי חיל האוויר רגע לפני ההמראה לתקיפה באיראן |
maximize-image
images-count1+
מטוסי חיל האוויר רגע לפני ההמראה לתקיפה באיראן | קרדיט: דובר צה"ל

לדברי נתניהו, "זה לא שאם היינו ממשיכים עוד כמה ימים המשטר היה קורס – כי אם זאת הייתה ההערכה, היינו ממשיכים".

עוד הוסיף ראש הממשלה: "צריך להבטיח שהסרטן הזה לא יחזור אחרי שעקרנו אותו. אנחנו רוצים גם לנצל את ההזדמנויות השונות שנוצרו כאן. כולם מדברים על סעודיה, אבל יש גם עוד מדינות, חלקן מעבר למרחב".

maximize-image
images-count1+
נתניהו בניהול המערכה מול איראן | צילום: לשכת רה"מ

במקביל לישיבת הממשלה, חיל האוויר יירט כלי טיס בלתי מאויש ששוגר ככל הנראה מתימן. הכלי לא חצה לעבר שטח המדינה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News