לאחר ההכחשות והדיווחים הסותרים: דובר משרד החוץ האיראני, אסמאעיל בקאיי, הודה היום (רביעי) בריאיון לאל ג'זירה כי מתקני הגרעין "ניזוקו קשות" כתוצאה מהתקיפות האמריקניות.
מוקדם יותר היום, נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חשף בוועידת נאט"ו כי לאחר התקיפה האמריקנית במתקן פורדו, סוכנים ישראלים ביקרו במקום וגילו הרס מוחלט: "הם אומרים שזו הייתה השמדה מוחלטת".

טראמפ הבהיר כי "תוכנית הגרעין של איראן חזרה עשרות שנים אחרונה, והתקיפה האמריקאית סיימה את המלחמה באיראן". כאשר נשאל האם ארה"ב תתקוף שוב במידה שאיראן תבנה מחדש את תוכנית הגרעין? השיב הנשיא "בוודאי".
דבריו הגיעו בתגובה לדיווח של ה-CNN, לפיו הערכת מודיעין ראשונית של הפנטגון קובעת כי התקיפות האמריקניות באיראן בשבוע האחרון לא השמידו את רכיבי הליבה של תוכנית הגרעין האיראנית.
