אוגדת המילואים 252 השלימה היום (רביעי) את משימתה בצפון רצועת עזה לאחר ארבעה וחצי חודשי לחימה. האוגדה העבירה את שרביט הלחימה לכוחות אוגדה 99.

במסגרת הפעילות, חיסלו כוחות האוגדה עשרות רבות של מחבלים, השמידו תוואים תת-קרקעיים באורך של יותר מ-6 קילומטרים, וכן עשרות פירי מנהרות ותשתיות צבאיות של ארגוני הטרור שהיוו איום על כוחותינו.
"מתחילת המלחמה, לוחמי המילואים בפיקוד אוגדה 252 התייצבו למשימות ההתקפה וההגנה – בקרבות בעוטף, בתמרון ברצועת עזה ובהגנה בגזרות השונות", נמסר מצה"ל.
מפקד אוגדה 252, תת-אלוף יהודה ואך אמר בסיום הפעילות: "המשימה שאותה קיבלנו הייתה ברורה, להשמיד את האויב מעל ומתחת לקרקע. היום בסיומם של ארבעה חודשים וחצי, שמצטרפים יחד לכמעט שנה בה פועלת האוגדה כאן בעזה, אנו מעבירים את שרביט המלחמה לאוגדה 99. כשנתבקש, נחזור מיד לכל משימה שתוטל עלינו".
