accessibility-icon
share-icon
צפו בתיעוד מפעילות האוגדה | צילום: דו"צ

לאחר ארבעה וחצי חודשי לחימה: אוגדת המילואים 252 יוצאת מעזה

אפרת ברינר

אפרת ברינר

כט סיון ה'תשפה (25.06.25)

5

3

like

0

dislike

האוגדה העבירה את שרביט הלחימה לכוחות אוגדה 99 • במסגרת הפעילות, חיסלו כוחות האוגדה עשרות רבות של מחבלים, השמידו תוואים תת-קרקעיים באורך של יותר מ-6 קילומטרים, וכן עשרות פירי מנהרות ותשתיות של חמאס • "כשנתבקש, נחזור מיד לכל משימה שתוטל עלינו", אמר מפקד האוגדה


אוגדת המילואים 252 השלימה היום (רביעי) את משימתה בצפון רצועת עזה לאחר ארבעה וחצי חודשי לחימה. האוגדה העבירה את שרביט הלחימה לכוחות אוגדה 99.

maximize-image
כוחותינו בעזה | צילום: דו"צ

במסגרת הפעילות, חיסלו כוחות האוגדה עשרות רבות של מחבלים, השמידו תוואים תת-קרקעיים באורך של יותר מ-6 קילומטרים, וכן עשרות פירי מנהרות ותשתיות צבאיות של ארגוני הטרור שהיוו איום על כוחותינו.

צפו בלקט תיעודים מהשמדת תשתיות תת-קרקעיות בצפון רצועת עזה | צילום: דו"צ

"מתחילת המלחמה, לוחמי המילואים בפיקוד אוגדה 252 התייצבו למשימות ההתקפה וההגנה – בקרבות בעוטף, בתמרון ברצועת עזה ובהגנה בגזרות השונות", נמסר מצה"ל.

צפו בקטע מנאומו של מפקד האוגדה | צילום: דו"צ

מפקד אוגדה 252, תת-אלוף יהודה ואך אמר בסיום הפעילות: "המשימה שאותה קיבלנו הייתה ברורה, להשמיד את האויב מעל ומתחת לקרקע. היום בסיומם של ארבעה חודשים וחצי, שמצטרפים יחד לכמעט שנה בה פועלת האוגדה כאן בעזה, אנו מעבירים את שרביט המלחמה לאוגדה 99. כשנתבקש, נחזור מיד לכל משימה שתוטל עלינו".

עקבו אחרינו גם ב-Google News