בתום חקירה של חוקרי תחנת לב ת"א, יחידת התביעות של מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום חמור נגד תושב בת ים בן 26, החשוד בפריצה לעסקים שניזוקו כתוצאה מנפילות טילים במהלך מבצע "עם כלביא".
למעשה, החשוד נעצר שלוש פעמים – בפעמיים הראשונות הוא שוחרר על ידי בית המשפט, אך לאחר מעצרו השלישי נכלא ומעצרו הוארך. לצד כתב האישום, הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, בין היתר, בתאריך 15.6.25 החשוד פרץ למשרד סמוך לזירת נפילת פריט אמל"ח, ממנו גנב שני מחשבים ניידים וחפץ נוסף – כולם נתפסו ברשותו.

עוד עולה מכתב האישום כי ב-22.6.25 החשוד ניצל דלת זמנית שהותקנה לאחר פגיעה בעסק, פרץ דרכה וגנב ציוד רב, לרבות שלושה טאבלטים, מברגה ובקבוק יין.
