הנשיא טראמפ נשאל היום (רביעי) על ידי עיתונאים בוועידת נאט"ו האם ארצות הברית תתקוף אם הרפובליקה האסלאמית תחדש את תוכנית הגרעין, והשיב בנחרצות: "בוודאי שכן".
טראמפ ציין כי "הפסקת האש בין ישראל לאיראן הולכת טוב. אני חושב שתהיה לי סוג של מערכת יחסים טובה עם האיראנים". לדברי הנשיא, "הדבר האחרון שאיראן רוצה לעשות הוא להעשיר משהו. הם רוצים להתאושש".

הנשיא אף התייחס לדיווח ב-CNN לפיו התקיפה באיראן לא השמידה לגמרי את מתקני הגרעין ואמר כי הוא מאמין שהם "הושמדו לחלוטין". טראמפ הבהיר כי "תוכנית הגרעין של איראן חזרה עשרות שנים אחרונה והתקיפה האמריקאית סיימה את המלחמה באיראן". כאשר נשאל האם ארה"ב תתקוף שוב במידה שאיראן תבנה מחדש את תוכנית הגרעין? השיב הנשיא "בוודאי".
טראמפ הוסיף כי הודות לתקיפה באיראן "אני חושב שאנחנו הולכים לקבל חדשות טובות מעזה. נעשתה הרבה התקדמות. ויטקוף אומר שזה קרוב מאוד".
