נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס היום (רביעי) בוועידת נאט"ו להפסקת האש ביו ישראל לאיראן וטען כי היא מתקדמת מצוין. לדבריו, הוא גאה בישראל משום שהיא החזירה את המטוסים ולא תקפה מחדש באיראן. הנשיא אף שיגר מסר מאיים ואמר כי ארה"ב תתקוף מחדש אם טהרן תבנה מחדש את תוכנית הגרעין.
טראמפ ציין כי "הפסקת האש בין ישראל לאיראן הולכת טוב. אני חושב שתהיה לי סוג של מערכת יחסים טובה עם האיראנים". לדברי הנשיא, "הדבר האחרון שאיראן רוצה לעשות הוא להעשיר משהו. הם רוצים להתאושש".

הנשיא אף התייחס לדיווח ב-CNN לפיו התקיפה באיראן לא השמידה לגמרי את מתקני הגרעין ואמר כי הוא מאמין שהם "הושמדו לחלוטין". טראמפ הבהיר כי "תוכנית הגרעין של איראן חזרה עשרות שנים אחרונה והתקיפה האמריקאית סיימה את המלחמה באיראן". כאשר נשאל האם ארה"ב תתקוף שוב במידה שאיראן תבנה מחדש את תוכנית הגרעין? השיב הנשיא "בוודאי".
טראמפ אמר כי הודות לתקיפה באיראן "אני חושב שאנחנו הולכים לקבל חדשות טובות מעזה. נעשתה הרבה התקדמות. ויטקוף אומר שזה קרוב מאוד".
